Sunday, March 11, 2007

Te iubeste...

Ce-i faci? de ce il chinui? de ce il impingi in intuneric? o sa-ti placa mai mult sa suferi in singuratate? crezi ca suferinta lui iti va distrage atentia de la suferinta ta?... stai pe mal, te plimbi de colo-colo fara o tinta, impovarata de suferinta si visezi ca-ntr-o zi un fluture va trece mlastina si-ti va aduce in dar miros de flori si-mi povestesti despre astea, iar eu m-arunc curajos si potent, viril, eu te protejez, eu iti sunt barbat, eu vreau sa-ti ofer tot ce-ti doresti indiferent de ce crezi... si ma agit, dau din maini si din picoare si ma scufund incet-incet in cautarea acelei flori, in cautarea iubirii tale... dar eu nu-s un fluture, eu iti pot aduce miros de flori, nu-ti pot reda libertatea, pot doar sa te impovareza cu flori culese de mine, flori culese pentru tine. Iti pot aduce tot ce-ti doresti, dar nu asa cum crezi sau vrei tu, ci asa cum pot. Tu-ti cauti o papusa care sa te asculte, o papusa cu care sa te joci... dar tu trebuie sa ma ajuti, am nevoie de tine, trebuie sa-mi explici ce vrei sa faca papusa aceasta. Eu sunt papusa si am sa fac tot ce-ti doresti, dar explica-mi ce. Pe mine nu ma impresioneaza mirosul florilor, eu nu vreau sa trec mlastina, vreau siguranta, vreau liniste, vreau linistea pe care o vad in aceasta dragoste, vreau linistea celor ce se iubesc cu pasiune si pentru care timpul sau spatiul au devenit un nor de fum... poate chiar mai putin, vreau sa fiu al tau pe veci si tu sa fii a mea, vreau sa fim aceeasi fiinta si numai noi sa ne putem deosebi unul de celalalt si pentru toti ceilalti sa fim o singura persoana. Ei nu vor intelege in veci, dar cui ii pasa? noi am fost sculptati dintr-un intreg, ne-am cautat vieti intregi poate, ne-am gasit si regasit de-a lungul timpului, ne-am iubit prin infinit, ne-am chinuit. Spatiul si timpul au fost piedici pentru noi... pentru dragostea noastra, dar niciodata de netrecut. Noi am supravietuit realului, noi existam pur si simplu, ca si natura insasi, noi suntem.

Vorbesc despre mine, secretele mele, ganduri ce n-au mai fost exprimate, frustrari ce n-au mai avut curajul sa se ridice la suprafata, fara ganduri ascunse, tu il vrei asa cum e si-ti spui ca nu conteaza, pentru ca-l iubesti. Te regasesti in toate probleme lui si de fapt asta-ti palce la el, tu nu-l iubesti, ci te iubesti pe tine... lasa-l sa moara, lasa-l sa se inece in mlastina asta in care s-a bagat singur, scuteste-l de chin... o sa moara, atat... revin.

No comments: