Friday, March 09, 2007

tu

Adorm, ma trezesc... sau nu... visez, te simt, te ascund... ma ascund...

... te iubesc... zici tu... si mai departe nu mai tin minte, ma blochez, te joci si eu te las... tu esti euforica iar eu n-am de gand sa te calmez, te las sa faci ce vrei, ba chiar ma transform intr-o papusa si te las sa te joci cu mine. Nimic nu mai exista si nimic nu conteaza, iar tu ma poti chinui cum vrei si orice-mi faci e o placere divina... visez o plaja pustie si noi naufragiati, iar tu ma chinui asa cum iti place, iar eu te iubesc, din ce in ce mai mult, fara sfarsit, o dragoste infinita...

oare exista o formula, o substanta care sa te dizolve si sa te pot inghiti si-n felul asta sa traiesti in mine? sa respiri prin mine, sa simti din mine, sa-mi poti atinge dragostea, s-o mirosi si s-o poti imbratisa? oare saliva mea poate face asta?... sau a ta?...

No comments: