Monday, March 05, 2007

Prietene!

Nu pot sa ma razbun pe tine. Incerc dar nu pot, in schimb, te fac responsabila de toate, tot ce-i rau ti se datoreaza. Ma transform intr-un virus sau o plaga, o boala, o epidemie sau doar un cancer. Am sa musc in carne vie, am sa distrug tot ce ati creat voi, voi cei ce mi-ati nascut demonul. Tot ce credeti ca-i bun va fi abominabil si desi veti suferi, aceea va fi fost singura voastra traire cu adevarat si daca voi fi gresit... oricum o meritati. Sunteti doar niste mitocani, sunteti niste criminali. Voi ati ucis dragostea si increderea... va meritati soarta.

Prietene, sufera alaturi de mine, simte-ma, uraste odata cu mine si chinuie-te in ritmul meu caci e tot ce ti-a mai ramas. Fii prietenul meu, umileste-i, caci isi merita soarta, ar trebui ucisi cu pietre... si tu la fel... Prietene, tu esti chintesenta lor.

No comments: